Agencja PR Pan Pikto
facebook
Niekawiarnia w Mediatece i Niekawiarnia w Teatrze Zagłębia to miejsca prowadzone przez firmę społeczną. Znajdują w niej pracę osoby z doświadczeniem kryzysu psychicznego. Wspieramy rozwój tego PES.a (przedsiębiorstwo ekonomii społecznej) od samego początku jego istnienia. Za nami pierwsze dni pracy nad nowym programem komunikacyjnym firmy i warsztaty z pracownikami. Było o wartościach, było o wyzwaniach, było o relacjach. Nic tak nie wzmacnia w rozwoju usług consultingowych Agencja PR Pan Pikto, jak projekty, w których dotykamy nieoczywistej części naszej codzienności: realnego zagrożenia wykluczeniem społecznym i fasadowego wspierania takich inicjatyw przez otoczenie zewnętrzne.
2022-01-18, 07:29
facebook
Czas świąteczno-noworoczny to spotkania z bliskimi, uśmiechy i prezenty. To także czas podsumowań, stawiania sobie nowych celów i wyzwań. My ze swojej strony polecamy Wam mieć na uwadze w 2022 roku dobrostan psychiczny. To bardzo ważna sfera, bez której trudno o rozwój zawodowy czy budowanie dobrych relacji. 7 grudnia w Teatr Zagłębia w Sosnowcu odbyła się debata "Pan Pikto pyta o PR. Co z tym zdrowiem psychicznym?".
Z ekspertami rozmawialiśmy o aspekcie komunikacyjnym branży zdrowia psychicznego. Zapraszamy do obejrzenia tej bardzo ciekawej rozmowy z udziałem: Martyna Jarzab, Kasia Tomczyk, Urszula Koszutska, Mietall Waluś i Jacek Przybyło. Debatę prowadził Luke Jurkiew. Było nie tylko o public relations!
2021-12-27, 10:41
facebook
#turnonthemusic Ona nazywa się Luna Keller i twierdzi, że utwór "Christmas Lights" napisała na pamiątkę pobytu w Irlandii?. Wzięła i napisała, po czym wróciła na Wyspy Kanaryjskie. Story to jest na tyle urzekające, iż postanowiliśmy je wykorzystać, aby wciągnąć Was nieco w nasze życzenie świąteczne, którym towarzyszy wspomniany utwór Luny. Bierzcie życzenia do siebie i przekazujcie dalej. Niech się święci, co ma być święte! Odpoczywajcie i celebrujcie bycie razem! Wesołych Świąt ??❤️
2021-12-22, 08:00
facebook
Debata o public relations zdrowia psychicznego za nami. Skończyliśmy z garścią cennych refleksji na temat tego, w jaki sposób komunikować potrzeby dobrostanowe; jak mówić, by dokładać cegiełkę do większej kultury słowa, a co z tym idzie nie stygmatyzować osób z doświadczeniem kryzysu. Było o komunikacyjnych związkach świata zdrowia psychicznego i świata public relations. Puściliśmy również wodze fantazji, projektując kampanie na rzecz zdrowia psychicznego bez ograniczeń budżetowych:) Zapowiedzieliśmy również kolejne debaty, ale o tym usłyszycie już w relacji video, którą na dniach będziemy publikować. Tymczasem rzućcie okiem na fotozapis autorstwa Kuby Knapika.

---

Debata odbyła się 7 grudnia w Teatrze Zagłębia. Udział wzięli: Martyna Jarząb, Urszula Koszutska, Katarzyna Tomczyk, Jacek Przybyło, Mietall Waluś oraz Łukasz Jurkiewicz.
2021-12-10, 21:08
facebook
To już dzisiaj! Punktualnie o 18.00 w Teatrze Zagłębia w Sosnowcu w ramach naszego panpiktowego cyklu zapytamy o public relations w obszarze zdrowia psychicznego. Ekspercką debatę poprowadzi Łukasz Jurkiewicz, który stoi na czele Agencji PR Pan Pikto niezmiennie od 2004 roku.

Łukasz ma na koncie sporo projektów komunikacyjnych z zakresu promocji zdrowia psychicznego. Te, które warto przypomnieć, to kampania "Zrozum chorobę" czy nagrodzone Złotymi Spinaczami: "Dopal cenę swojej śmierci" oraz "Samobójstwa najmłodszych. Chcielibyście o tym nie słyszeć". Jest również zaangażowany w działania na rzecz dobrostanu psychicznego i rozwoju osobistego mężczyzn, aktywnie uczestnicząc w projektach organizacji Nowi Wojownicy. Prywatnie ojciec Kosmy i Gai, fan futbolu, poezji Beat Generation i sztuk performatywnych. Wciąż wierzy w zwycięstwo Polski na Wembley.

#rozwójosobisty #debata #panpikto #pr #komunikacja #agencjapr #sosnowiec #katowice #publicrelations #psychoterapia #psychologiaip
2021-12-07, 13:59
Co z tym zdrowiem psychicznym? Pan Pikto pyta o PR.
Zdrowie psychiczne to obszar, o którym mówimy w sposób szczególny. Czasem z obawą o dobór słów, innym razem bez stosowania środków zmiękczających przekaz. Bez wątpienia od czasu wybuchu pandemii o tym obszarze mówimy głośniej, ale czy w sposób adekwatny?

7 grudnia w Teatrze Zagłębia o komunikacji i promocji zdrowia psychicznego rozmawiać będą eksperci, zaproszeni przez Agencję PR Pan Pikto. Debata jest otwarta dla publiczności.
2021-12-06, 13:34
facebook
Dzisiaj wielkie święto branży #publicrelations! Uroczysta Gala rozdania Złotych Spinaczy 2021! Agencja PR Pan Pikto tym razem nie ma w gronie nominowanych, ale będziemy trzymać kciuki za "naszych": Imago Public Relations i Icon Strategies! Panie i Panowie, wracajcie do Metropolia GZM ze Złotem!
2021-12-03, 10:56
facebook
Z jakimi wyzwaniami komunikacyjnymi mierzymy się w dyskursie o zdrowiu psychicznym? To jedno z pytań, które zadamy w trakcie naszej wtorkowej debaty. Listę przedstawianych przez nas Gości zamyka zgodnie z formułą "last but not least" lek. Jacek Przybyło.

Pan Jacek Przybyło pracuje jako lekarz od 27 lat. Jest psychiatrą i psychoterapeutą w nurcie psychodynamicznym. Był kierownikiem Poradni Zdrowia Psychicznego w Zespole Wojewódzkich Poradni Specjalistycznych. Obecnie jest dyrektorem całości Zespołu.
Od wielu lat działa jako członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (w zarządzie Oddziału Śląskiego, ale też we władzach centralnych PTP). Jest przewodniczącym Górnośląskiej filii Metropolitalnej Sekcji środowiskowej Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Jest również członkiem Śląskiej Wojewódzkiej Rady Zdrowia Psychicznego.

Dr Jacek Przybyło jest zaangażowany w reformę polskiej psychiatrii. Od wielu lat wypowiada się w programach radiowych i telewizyjnych na tematy związane ze zdrowiem psychicznym.

Szczegóły naszej debaty w wydarzeniu Pan Pikto pyta o PR. Co z tym zdrowiem psychicznym?
2021-12-02, 16:50
facebook
Już mniej niż tydzień do naszej debaty Pan Pikto pyta o PR. Co z tym zdrowiem psychicznym? Jakie komunikacyjne wyzwania stoją przed tym obszarem? Co to znaczy promocja zdrowia psychicznego? Jak otwarcie mówić o potrzebie dobrostanu mentalnego?

Mamy przyjemność ogłosić kolejnego Gościa, który weźmie udział w tej ciekawie zapowiadającej się dyskusji. Przedstawiamy Urszula Koszutska - radna śląskiego sejmiku wojewódzkiego.

Pani Urszula Koszutska jest psychologiem, psychoterapeutą European Certificate of Psychotherapy (ECP) z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą z zakresu diagnostyki psychologicznej, terapii indywidualnej, rodzinnej i grupowej oraz poradnictwa indywidualnego.

Wieloletni dyrektor Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Zabrzu, członek Europejskiej Organizacji Psychoterapii oraz Wojewódzkiej Rady Zdrowia Psychicznego. Inicjatorka wielu projektów z zakresu promocji zdrowia psychicznego. Posiada liczne nagrody i wyróżnienia za swoją pracę.

Wstęp na debatę jest wolny i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji czy też potwierdzenia obecności. Jednakże ze względu na nowe obostrzenia Ministra Zdrowia będziemy Państwa prosić o:

? wypełnienie oświadczeń covidowych

lub

? dobrowolnie okazanie paszportu covidowego.

Osoby, które nie skorzystają z jednej z powyższych opcji, nie będą mogły uczestniczyć "na żywo" w debacie i pozostanie im jedynie obejrzenie zarejestrowanego spotkania.
2021-12-01, 15:03
facebook
Pamiętacie o naszej debacie Pan Pikto pyta o PR. Co z tym zdrowiem psychicznym? W przyszłym tygodniu w Teatr Zagłębia w Sosnowcu porozmawiamy o kondycji komunikacyjnej tego obszaru, który bardzo długo "domagał się" właściwego miejsca w dyskursie publicznym.

Kolejny Gość naszej debaty kojarzony jest przede wszystkim z gitarową sceną muzyczną. Mietall Waluś, bo o nim mowa, to pochodzący z Mysłowic polski muzyk rockowy i alternatywny, wokalista oraz gitarzysta aktywny na scenie od wczesnych lat 90-tych. Współzałożyciel takich zespołów jak: Lenny Valentino, Penny Lane, Warsaw Bombs, twórca zespołu Negatyw i solowego projektu Mietall Waluś Magazine.

Od kilku lat Mietall zaangażowany jest w promocję zdrowia psychicznego. Powołał do życia Fundacja Masz Mnie, która zajmuje się popularyzacją wiedzy na temat występowania i konsekwencji depresji oraz radzenia sobie ze stresem. Masz Mnie realizuje te cele poprzez działania edukacyjne, jak i bezpośrednią pomoc psychologiczną dla osób, które borykają się z trudnościami natury emocjonalnej i psychicznej oraz dla bliskich im osób, które nie wiedzą jak skutecznie udzielać wsparcia.

Do swoich projektów na rzecz zdrowia psychicznego Mietall zapraszał takich artystów jak m.in.: Tomek Makowiecki, Rafał Królikowski, Titus (Acid Drinkers), Joka (Kaliber 44).
2021-11-29, 16:58
facebook
Dobré ráno všem? Gratuluji k dobré investici Lighthouse Ventures? A my cieszymy się razem z epeer - naszym niezwykle dynamicznie ??? rosnącym Klientem. Wszystko wskazuje na to, że w ich przypadku sky is not the limit?
2021-11-29, 09:38
facebook
Czas przedstawić kolejną uczestniczkę naszej debaty Pan Pikto pyta o PR. Co z tym zdrowiem psychicznym?. To Pani Katarzyna Tomczyk – absolwentka chorzowskiego „Słowaka” oraz politologii i pedagogiki w ramach Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Śląskim. Doktorantka Akademii WSB w dziedzinie nauk o zarządzaniu i jakości, członkini Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.

Przygodę z komunikacją zaczynała tworząc jedną z pierwszych sieci portali internetowych na Śląsku oraz pracując jako dziennikarz prasowy, telewizyjny, internetowy, redaktor naczelna i wydawczyni. Dziennikarstwo zamieniła na komunikację i PR, tworząc i realizując m.in. strategie promocji międzynarodowych wydarzeń biznesowych (Europejski Kongres MŚP).

Od 2018 r. komunikacyjną pasję realizuje w murach instytucji publicznych - m.i.n. w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach. Związana również z Zespołem Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o., w którym pełni funkcję pełnomocnika zarządu ds. jakości oraz rzecznika prasowego.

Specjalistka od zarządzania sytuacjami kryzysowymi, budowania wizerunku, organizacji wydarzeń, ale przede wszystkim – łączenia słów, dźwięków i obrazów w skuteczne przekazy. Aby jeszcze lepiej się komunikować, stawia właśnie pierwsze kroki w nauce Polskiego Języka Migowego.

Prywatnie żona, mama dorastającej córki Wiktorii oraz opiekunka przygarniętej suczki Milki. Odpoczywa wędrując z psem i przemierzając górskie bezdroża. Miłośniczka dobrej kuchni, muzyki, nieustająco uśmiechnięta, ciekawa świata i drugiego człowieka.
2021-11-26, 11:15
facebook
7 grudnia we wtorek, czyli dzień po Mikołajkach sprawimy prezent tym, którzy są głodni debaty o sposobie komunikacji zdrowia psychicznego. Wszystko za sprawą spotkania Pan Pikto pyta o PR. Co z tym zdrowiem psychicznym?

Mamy przyjemność przedstawić pierwszego gościa naszej debaty. Poznajcie Panią Martyna Jarzab. To prezeska Fundacja Wielogłosu - organizacji pozarządowej, promującej zdrowie psychiczne. Zarządza także Niekawiarnią – przedsiębiorstwem społecznym, zatrudniającym osoby z doświadczeniem kryzysu psychicznego. Jest dwukrotną laureatką konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations (m.in. za projekt 7 miliardów Innych)

Martyna Jarząb jest psycholożką i psychoterapeutką, praktykującą w sosnowieckiej Poradnia Wielogłosu.
Ukończyła 4-letni kurs psychoterapii organizowany przez Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic Szpitala Klinicznego im. Babińskiego w Krakowie - instytucję specjalizującą się w leczeniu głębokich zaburzeń osobowości. Kurs jest atestowany jest przez Sekcję Naukową Psychoterapii i Sekcję Naukową Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
2021-11-20, 15:15
facebook
Icon24 to marka, którą opiekujemy się ze szczególną satysfakcją. W tym projekcie mamy do czynienia ze specyficznymi uwarunkowaniami branży IT, niezwykłą konkurencyjnością tego sektora, a także dość powtarzalnymi schematami marketingowymi.

Dlatego też zachęciliśmy naszego Klienta, by wyjść poza schemat standardowej komunikacji oprogramowania klasy ERP? Czy nam się udało? Oceńcie ? sami!

P.S. Wersja reżyserska filmu dostępna jedynie w czasie pokazów zamkniętych?
2021-11-18, 13:17
facebook
Nasz cykl "Pan Pikto pyta o PR" rozpoczęliśmy od debaty na temat wizerunku Sosnowca - miasta, do którego przenieśliśmy siedzibę Agencja PR Pan Pikto po 15.tu latach spędzonych w Katowicach. Publicznie i oficjalnie zapytaliśmy zaproszonych ekspertów: co z tym Sosnowcem? Na nasze pytania odpowiedzieli: dyr. Iwona Woźniak z Teatr Zagłębia w Sosnowcu, prof. Michał Kaczmarczyk z Wyższa Szkoła Humanitas, Michał Mercik z Urzędu Miasta w Sosnowiec, Adrian Massalski i Grzegorz Czerniewski z Wake Zone Stawiki. Zobaczcie i posłuchajcie co o public relations stolicy Zagłębia Dąbrowskiego powiedzieli nasi Goście. A już 7 grudnia kolejna debata, a mianowicie Pan Pikto pyta o PR. Co z tym zdrowiem psychicznym? Szczegóły wkrótce!
2021-11-10, 23:27
facebook
https://www.facebook.com/235543136596721
2021-10-29, 22:57
facebook
Pierwsza debata z cyklu "Pan Pikto pyta o PR" za nami. Podtytuł "Co z tym Sosnowcem?" rozpalił uczestników i przybyłych gości. Na początek dzielimy się z Państwem fotorelacją z wydarzenia. Już wkrótce zaprezentujemy całość w formie zapisu video oraz podcastu. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim uczestnikom rozmowy. Naszymi Gośćmi byli: dyrektor Teatr Zagłębia w Sosnowcu Pani Iwona Woźniak, prof. Michał Kaczmarczyk - rektor Wyższa Szkoła Humanitas, Michał Mercik z Urzędu Miasta w Sosnowcu oraz Panowie Adrian Massalski i Grzegorz Czerniewski z Wake Zone Stawiki. Debatę poprowadził Łukasz Jurkiewicz z Agencja PR Pan Pikto.

Autor zdjęć: Kuba Knapik

#pr #agencjapr #publicrelations #teatrzaglebia #humanitas #wakezonestawiki #sosnowiec #panpikto
2021-10-26, 17:48
facebook
To już dzisiaj! Spotkanie Pan Pikto pyta o PR. Co z tym Sosnowcem?rozpoczniemy punktualnie o 18.00 w Teatr Zagłębia w Sosnowcu

Spotkanie poprowadzi inicjator debaty - Łukasz Jurkiewicz, który od 2004 roku zarządza Agencją PR Pan Pikto.

Łukasz jest absolwentem Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz II LO im. E. Plater w Sosnowcu. Pierwsze doświadczenia komunikacyjne zdobywał, będąc odpowiedzialnym za promocję radiowych brandów: Radia Flash, Radia Planeta i Antyradia.

Jego specjalnością jest projektowanie procesów komunikacyjnych i zarządzanie sytuacją kryzysową. Pięciokrotnie, wraz z zespołem Agencji PR Pan Pikto, odbierał statuetkę Złotego Spinacza. Prywatnie ojciec Kosmy i Gai, fan przedsiębiorczości, sztuk performatywnych i futbolu.

Spotkanie jest otwarte i bezpłatne, pamiętać należy jednak o wcześniejszej rejestracji pod adresem zapytajopr@panpikto.pl
2021-10-25, 06:31
facebook
Nasze spotkanie Pan Pikto pyta o PR. Co z tym Sosnowcem? już w poniedziałek o 18.00 w Teatr Zagłębia w Sosnowcu. Naszą debatę wzbogacą swoim głosem Ci, którzy stworzyli najbardziej nieoczywiste miejsce w Sosnowcu, za nic mając stereotypowe opinie o stolicy Zagłębia Dąbrowskiego. Mamy niezwykłą przyjemność przedstawić kolejnych Gości Specjalnych. Będą nimi przedstawiciele Wake Zone Stawiki: Grzegorz Czerniewski i Adrian Massalski.

Pan Grzegorz Czerniewski pochodzi z sosnowieckiej rodziny rzemieślników i przedsiębiorców. Ukończył Akademię Ekonomiczną w Katowicach i od ponad 20 lat pełni funkcje w zarządach i radach nadzorczych spółek prawa handlowego związanych ze śląskim przemysłem hutniczym.

Od 2016 roku udziałowiec Akademii Sportu Stawiki Sp. z o.o.,
członek zarządu spółki, odpowiedzialny za strategie i rozwój oraz
finansowanie, współzałożyciel klubu sportowego KS WZS.

Pan Adrian Massalski (na zdjęciu w żółtej koszulce) to rodowity sosnowiczanin. Absolwent Politechniki Śląskiej w Katowicach na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji (specjalizacja: Zarządzanie Innowacjami.

Karierę zawodową zaczął w wieku 18.tu lat, jako importer
produktów odzieżowych z Indii, następnie prowadził działalność
produkcyjno-usługową w branży gastronomicznej. Od 2016 roku
udziałowiec i współzałożyciel Akademii Sportu Stawiki Sp. z o. o.
(właściciela marek WAKE ZONE STAWIKI i WAKEPROJECT.PL ), członek zarządu spółki, odpowiedzialny za sprzedaż i promocję wakeboardu. Od 2018 współzałożyciel i sekretarz Klubu Sportowego Wake Zone odpowiedzialny za powstanie sekcji Sitewake (dla osób z niepełnosprawnościami) i promocję wakeboardu wśród osób z niepełnosprawnościami.

Weź udział w spotkaniu i wyślij rejestracyjnego maila na adres: zapytajopr@panpikto.pl
2021-10-22, 22:45
facebook
Odliczamy dni do naszego spotkania pod hasłem Pan Pikto pyta o PR. Co z tym Sosnowcem?

Obok m.in. dyrektor Iwona Woźniak z Teatr Zagłębia w Sosnowcu, prof. Michał Kaczmarczyk z Wyższa Szkoła Humanitas, głos w dyskusji na temat wizerunku Sosnowca zabierze Pan Michał Mercik. To Pełnomocnik ds. Kultury, Rozwoju i Dialogu Społecznego w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu.

Pan Michał jest absolwentem historii oraz socjologii reklamy i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Od 10 lat związany z Urzędem Miasta, od 6 lat koordynuje działania promocyjne w Sosnowcu. Pomysłodawca i współtwórca Tygodnia Dziecka (9 edycji), Manufaktury Świętego Mikołaja (4 edycje) oraz Sosnowieckich Paszportów, połączonych z akcją All Inclusive, których ekwiwalent reklamowy wyniósł kilka milionów złotych.

Prywatnie Tata trójki małych dziewczynek. W czasie wolnym lubi gry zarówno planszowe jak i spotkania na murawie. Często można spotkać go także w kuchni - przygotowywanie potraw i łączenie smaków to jego wielka pasja.
2021-10-21, 15:54
facebook
Czy pamiętacie, że już za tydzień w Teatr Zagłębia w Sosnowcu odbędzie się spotkanie Pan Pikto pyta o PR. Co z tym Sosnowcem? Naszych Gości zapytamy między innymi o to, czy to prawda, że Sosnowiec łączy.

Zaprezentujemy również wyniki badań, które zleciliśmy firmie BioStat. O opinie, skojarzenia i przemyślenia na temat Sosnowca zapytaliśmy w całej Polsce. O komentarz do tychże, a także zaprezentowanie własnej perspektywy marki Sosnowiec, zapytamy również naszego kolejnego Gościa, czyli Prof. ucz. dr hab. Michała Kaczmarczyka, rektora Wyższa Szkoła Humanitas.

Pamiętajcie proszę o rejestracji pod adresem: zapytajopr@panpikto.pl, mając na uwadze, że spotkanie nie będzie transmitowane online, a liczba uczestników jest ograniczona.

Kilka słów o naszym Szanownym Gościu: profesor jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego i rektorem Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu. W sosnowieckiej uczelni pracuje na stanowisku profesora w dwóch instytutach: Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości oraz Instytucie Nauk Prawnych.

Jego zainteresowania badawcze koncentrują się wokół zagadnień zarządzania publicznego, marketingu i public relations. Autor blisko 100 publikacji naukowych o tematyce menedżerskiej, prawnej i marketingowej, w tym monografii i artykułów ukazujących się na międzynarodowym rynku wydawniczym. Posiada bogate doświadczenie w zakresie komunikacji i PR: pracował jako dziennikarz prasowy, radiowy i internetowy, redaktor naczelny, wydawca, rzecznik prasowy i kierownik działu PR uczelni wyższej. Pełnił funkcję kierownika marketingu i rzecznika prasowego musicalu "Karol", który wystawiony został dla 9 tys. widzów w Tauron Arenie w Krakowie z udziałem takich gwiazd jak Anna Wyszkoni, Piotr Cugowski i Edyta Geppert (2017).

Od 2006 roku zarządza własną firmą edukacyjną, gdzie szkoli m.in. z zakresu efektywnej komunikacji i kreowania wizerunku. Jest doradcą zarządów spółek prawa handlowego i organizacji pozarządowych, kierownikiem licznych projektów artystycznych i komunikacyjnych. Pełni funkcje audytora jakości i eksperta ds. ewaluacji w zakresie zarządzania publicznego i komunikacji zewnętrznej. Zasiada w kapitułach prestiżowych konkursów jakości, takich jak „Przedsiębiorstwo Przyszłości” i „Uczelnia Liderów”, gdzie odpowiada za ocenę działań firm i uczelni m.in. w zakresie zarządzania, marketingu i PR.

W latach 2012-2014 pełnił funkcję eksperta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego - członka zespołu przyznającego stypendia za wybitne wyniki w nauce dla studentów i doktorantów. W 2015 roku otrzymał Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla Wybitnych Młodych Naukowców.
2021-10-18, 14:27
facebook
25 października o godzinie 18.00 w Teatr Zagłębia w Sosnowcu rozpoczniemy spotkanie pt. Pan Pikto pyta o PR. Co z tym Sosnowcem? Pierwszym gościem, którego mamy zaszczyt przedstawić jest Pani Iwona Woźniak - dyrektor naczelna Teatru. Pamiętajcie, że wydarzenie nie będzie transmitowane online, dlatego też zachęcamy Was do osobistego udziału. Na warsztat bierzemy wizerunek stolicy Zagłębia Dąbrowskiego. Czy Sosnowiec kojarzy się dobrze, czy raczej niekoniecznie? Czy łatwo tu być obcym? Co myślą o Sosnowcu w Szczecinie i Białej Podlaskiej:) Bądźcie z nami!
2021-10-12, 08:08
facebook
Snucie opowieści o naszych Klientach to agencyjna codzienność. Wymyślamy, opisujemy, wizualizujemy, rejestrujemy, nagrywamy. Dla Icon24 - brandu IT tworzymy cykl podcastów, w którym przybliżymy interesariuszom tej katowickiej firmy specyfikę ich pracy i branży. Za nami pierwsze nagranie w No Halo Studio i powiemy wprost: nie możemy doczekać się premiery i kolejnych nagrań. W pierwszym odcinku posłuchacie jak skutecznie zachęcić dzieci do programowania:)

#publicrelations #pr #agencjapr #katowice #sosnowiec #custompublishing #podcast #nohalostudio #icon24 #erp #it

Szukasz agencji pr? Znalazłeś:)
2021-09-17, 16:09
facebook
Weekend mieliśmy bardzo pracowity, zatem należy nam się wspólne poniedziałkowe śniadanie ? Tradycyjnie już vege i przy okrągłym stole. Owocowych czwartków nie mamy, ale wiecie jak to jest z tym brakiem bunkrów❤️

#agencjpr #monday #mondaymood #katowice #sosnowiec #publicrelations #publireltionsagency #powerteam #panpikto
2021-09-13, 11:18
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.